lördag 21 november 2009

2009-11-20





massa olika bilder på brudarna ;)<33

kom till anna vid kvart i 7 igår, då va julia och becca redan där :) vi beställde pizza från kärlkens. sen kom ellinor med. efter 45 min kom pizzorna, mkt goda va dom! kollade på idol och myste och spelade buzz. kitty, annas katt va ju för mysig när jag väl vågade röra den :P sen vid 11 tror jag åkte ellinor hem. och vi lekte vidare xd vi somnade faktiskt kl 1! de va duktigt :D vaknade vid 9 av att de va skit ljust. kollade färdigt på saturday night fever som är SÅÅ bra! åt frukost sen åkte vi hem vid kvart över 12 elr ngt. så i dag har jag sovit lite och kollat på tv :) nu har jag precis tittat på the hills och tänkte titta på hål i väggen nu haha ;)




tack för igår och idag anna och dom andra :D<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar