måndag 16 november 2009

2009-11-13/14

fredag, efter skolan följde jag med julia hem, kollade på massa klipp på datan hela kvällen typ :P sen åkte vi in till stan för att hämta lite grejer till mig för jag skulle sova hos henne ;) sen tog vi bussen vid 10 kanske, jag kmr inte riktigt ihåg. hoppade av uppe i spånstad så vi gick hela vägen hem :P vi gick nog o la oss direkt om jag inte minns fel :)
lördag, vaknade hos jullan fick veta massa om lilla grynet så de va väldigt sorgligt hemma :( men jag åkte in till stan vid 12. jag träffade pappa för att köpa jacka till mig :D gick hem efter de.. sen vid 2-3 gick jag till hemmakväll och träffade rebecca sen kom dom andra efter hand, så handlade vi inför kvällen hos becca! sen gick jag hem för att vila lite och fixa mig sen vid 5 kom hanna och julia till mig så gick vi och handlade på hemköp, där gjorde jag en skit pinsam grej som vi inte behöver nämna här ;) gick hem och gjorde tacos. vid halv 8 åkte vi till becca och då va alla redan där :) kmr bilder i nästa inlägg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar